Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнение за профилактично водородно почистване на свигател, дюзи...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мнение за профилактично водородно почистване на свигател, дюзи...

    Колеги, гледам вече на няколко места се рекламира т.н. водородно почистване на двигателя....Някой дали е пробал това нещо, за да сподели мнение?
    Замислям се дали профилактично да не го тествам - цената е към 60 лв., та дори да няма някакъв положителен ефект, няма да ме е яд, но все пак някой да сподели мнение....?
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
    ".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "

  • #2
    Ето тук има голяма дискусия по темата и си прецени. http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=59&t=451045

    Comment


    • #3
      И аз се замислях, ама при положение, че всичко е ОК не виждам особен смисъл.

      Мен ме е страх най-вече да не би да "отекат" гарнитурите, защото казват че е при висока температура цялата процедура.

      Аз четох дискусията във Фолксваген форума, но тя не е показателна.


      НО според мен след такава процедура първото нещо което трябва да се направи е да се смени маслото, защото в него ще останат остатъчни "продукти" от това "почистване" и най-вече вероятно ще останат частици от налепи, които "машината" е отлепила от бутала, цилиндри, но не е успяла да изкара навън.

      За мен основна загриженост са две неща:

      1. температурата при която става това "почистване" - не е ясна тази температура и ако надхвърля температурата при която са проектирани да работят цилиндри, бутала и целият двигател може да създаде проблем.

      2. остатъчните "продукти" в двигателя след "почистването" ...
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

      Comment


      • #4
        Именно, заради високата температура при която протича процедурата се опасявам....Затова реших да попитам дали няма някой престрашил се вече
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
        ".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "

        Comment


        • #5
          Здравейте момчета.Преди два месеца минах през водородно почистване.Лично за мен проблема ми се оправи и ,като цяло съм доволен.Имах проблем при паленето,бях отворил тема във форума,При последната част от секундата на паленето при студен старт се получаваше един мощен удар.При топъл двигател този удар намаляше,но не изчезваше.Винаги ми е палила от първия път,но това страшно ме дразнеше.Ходих по диагностики но нищо не показваше.Общото мнение,което събрах е,че при студен старт някоя от дюзите не е впръсквала ,както трябва горивото.След преминаването на водородното почистване проблема изчезна,и колата взе да си пали абсолютно тихо все едно е слязла от конвейера.Наистина мотора стана по тих.За икономия на гориво,чак толкова не съм усетил.Иначе всичко друго ми беше наред.ЕГР,ДПФ,катализатор до сега не са ми правили проблем и са си намясто,не са премахвани. Колата е 1.9 JTDm 120 k. 8V.

          Comment


          • #6
            Аз бях миналата седмица, 60 мин е процедурата и 60 лв платих,но никаква промяна не усетих. Може нещо да се почистило или подобрило, но лично аз повече не бих минал
            Last edited by estemaro; d.m.y г., 00:22.

            Comment

            Working...
            X